Organizacja wieczoru kawalerskiego – wskazówki, dzięki którym nic cię nie zaskoczy

Organizacja wieczoru kawalerskiego – wskazówki, dzięki którym nic cię nie zaskoczy

Będąc organizatorem wieczoru kawalerskiego, należy pamiętać o wielu sprawach. Sytuacja jeszcze bardziej komplikuje się, jeśli dla przyszłego pana młodego chcemy zorganizować wyjątkową imprezę. Dzisiejszy wpis dotyczy kwestii organizacyjnych. Podpowiemy w nim, o czym warto pamiętać, aby wszyscy goście bez problemu dotarli na wydarzenie i doskonale się na nim bawili.

Kluczowe sprawy organizacyjne

1. Zgranie grupy znajomych

Niestety – czasy, kiedy spontanicznie można było skrzyknąć grupkę znajomych i tego samego wieczoru spotkać się przy piwie szybko mijają. Obowiązki służbowe, delegacje czy opieka nad dziećmi… jest wiele powodów, dla których paczce przyjaciół wchodzących w dorosłość coraz trudniej ustalić datę spotkania. Jeśli chcemy, aby na wieczorze kawalerskim nie zabrakło nikogo ważnego, warto uprzedzić uczestników imprezy przynajmniej kilka weekendów przed planowanym dniem imprezy.

2. Zaliczki, czyli jak z klasą załatwić sprawę pieniędzy

Jako organizator powinieneś również trzymać w ryzach budżet imprezy. Kluby, kręgle, alkohol, gokarty… Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że rozrywka kosztuje. Żeby nie dopuścić do niezręcznej sytuacji, w której musisz upominać się o zwrot pieniędzy, oszacuj koszt i poproś o wcześniejszą wpłatę kwoty. To nie tylko pozwoli ci uniknąć kłopotu, ale też sprawi, że po wieczorze kawalerskim będzie można skupić się na wspólnym wspominaniu najzabawniejszych wydarzeń, a nie na rachunkach.

3. Zarezerwowanie lokalu – nie zdawaj się na łut szczęścia

Wieczór kawalerski to okazja jedyna w swoim rodzaju. Z tego powodu warto sprawić, aby to wydarzenie różniło się od regularnego, tradycyjnego spotkania. Zamiast zebrania w pubie, w którym zazwyczaj spędzacie razem czas, dobrym pomysłem może się okazać odwiedzenie bardziej luksusowego lokalu. Idealnym rozwiązaniem na wieczór kawalerski jest np. warszawski Gentlemen’s Club ze striptizem New Orleans; oprócz profesjonalnej obsługi i luksusowego wystroju oferuje również nocną restaurację. Niezależnie od wyboru miejsca, dla pełnego komfortu zrób rezerwacje dostatecznie wcześnie. Odbicie się od drzwi lokalu i odwiedziny pierwszego lepszego klubu może przynieść uczestnikom wieczoru kawalerskiego sporo rozczarowania.

4. Plan B – czasem warto być pesymistą

Oczywiście nikt nie chce z góry zakładać, że coś nie powiedzie się podczas wieczoru kawalerskiego i któryś z punktów planu trzeba będzie szybko zmienić. Optymizm i entuzjazm są bardzo ważne, ale jako organizator powinieneś wiedzieć, co począć, jeśli któryś z punktów pierwotnego planu się nie powiedzie – przyszłego pana młodego rozboli brzuch, pojawi się błąd w rezerwacji lokalu lub zła pogoda uniemożliwi zaplanowaną rozrywkę pod gołym niebem. Taki plan B pozwoli uniknąć stresu i uratuje wieczór.

Dobrze zorganizowany wieczór kawalerski to znak dla przyszłego pana młodego, że posiada przyjaciela, na którego może liczyć. Pamiętanie o rezerwacjach i posiadanie w zanadrzu planu B sprawią, że również pozostali znajomi będą widzieć w tobie wyśmienitego planistę. Dla tego wszystkiego warto spędzić chwilę z kartką papieru i odbyć kilka rozmów telefonicznych odpowiednio wcześnie.

Podobne artykuły:

Alkohol na wesele – ile, jak i czy bardziej opłaca się drink bar?
Alkohol na weselu to sprawa wymagająca przemyślenia. Państwo młodzi muszą dobrze zaplanować jego ilość oraz rodzaj, tak by każdy spędził wesele przy trunku, który lubi. Alkoholu zabraknąć nie może, z drugiej strony nie warto narażać się na dodatkowe ...
Planujemy wesele - co z muzyką?
Planujemy wesele. Wszystko musi być dopięte na ostatni guzik, jednak jest tyle spraw, których trzeba dopilnować, że zaczynamy się gubić. Sytuacja jest tym trudniejsza, jeżeli zamierzamy organizować wesele dla dużej grupy gości. Nie ma aspektu, który ...
Najczęstsze wpadki stylizacyjne popełniane przez Pannę Młodą
Przygotowania do ślubu trwają zazwyczaj rok lub nawet dłużej. Jedyny taki dzień w życiu kobiety musi być zaplanowany od A do Z. Dla każdej z nich jest to nie lada wyzwanie. Samodzielne planowanie i organizowanie tak ważnej uroczystości wymaga wiele c...

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewiń do góry